Стратегічна єдність - Інновації - Швидкість

Історія

1996 рік

«Компанія Май Україна» розпочала свою діяльність в 1996 році.

1998 рік

В 1998 році в м. Обухів Київської обл. засновано виробництво з фасування та пакування чаю ТМ «Майский чай».

Також 1998 рік відзначився випуском нового продукту під торговою маркою «Лісма», - якісний чайний бренд за доступною ціною.

2001 рік

В 2001 році «Майский чай» увійшов у список 100 найбільших рекламодавців України.

Активно розвивався напрямок HoReCa: «Майский чай» запускається в ресторанах швидкого харчування «McDonald’s», «Містер Снек» і «Ростікс».

2002 рік

В 2002 році торгова марка «Майский чай» отримує нагороду «Золота торгова марка України». В цьому ж році «Майский чай» запускається в ресторанах швидкого харчування «Смачна Картопля»,  «Тралі-Валі» і «Швидко».

2003 рік

В 2003 році направлення HoReCa розширюється, і «Майский чай» запускається в ресторанах швидкого харчування «Жар Піцца», «Бабусині млинці», «Три Толстяка» і «Метрофуд».

Важливою подією в житті Компанії стала участь у виставці «Агро-2003».

В цьому ж році чай в пакетиках «Чорний діамант» стає переможцем конкурсу в рамках рейтингу «Краща торгова марка України».

Завдяки особливому внеску в оздоровлення економіки України і розвиток інтеграційних процесів ТОВ «Компанія Май Україна» отримала Міжнародну нагороду «Золотий Меркурій».

2004 рік

В 2004 році торгова марка «Майский чай» нагороджена Дипломом Центру Незалежних Споживацьких Експертиз «ТЕСТ» за відмінну якість і стала переможцем в номінації «Чай року за відношенням ціна-якість» в рамках фестивалю-конкурсу «Вибір року».  

Також «Всеукраїнський іміджевий дослідницький центр» нагородив Компанію почесним дипломом «Провідне підприємство України».

2005 рік

В 2005 році торгова марка «Майский чай» знову стає переможцем в номінації «Чай року за відношенням ціна-якість» за результатами маркетингового дослідження, проведеного в рамках фестивалю-конкурсу «Вибір року». 

2006 рік

Торгова марка «Майский чай» вже втретє стає переможцем в номінації «Чай року за відношенням ціна-якість» («Вибір року»).

Компанія розвивається і поповнює продуктовий портфель новим брендом CURTIS, активно розширюючи свою присутність на ринку чаю.

2007 рік

В 2007 році проведено сертифікація підприємства за стандартом ISO 9001:2000. 

2008 рік

В Компанії проведено перший наглядовий аудит за стандартом ISO 9001:2000.

2009 рік

В 2009 році Компанія виступає спонсором IV Міжнародного турніру по художній гімнастиці «Карпатія».

2010 рік

Проведено ре-сертифікація Компанії за стандартом ISO 9001:2008.

2011 рік

В 2011 році Компанія придбала сучасний виробничо-логістичний комплекс загальною площею 9 500 м2.

В цьому ж році Апеляційною Палатою Державного департаменту інтелектуальної власності України прийняте рішення про визнання товарного знаку «Майский» загальновідомим в Україні. 

В рамках 14-ї Міжнародної виставки продуктів харчування і напоїв «Весь світ харчування Україна 2011/ World Food Ukraine» пройшов дегустаційний конкурс чаю та кави «WORLD TEA & COFFEE UKRAINE», на якому ТМ «Curtis» завоювала 2 золоті медалі якості: «Curtis Mango Green Tea» і «Curtis Bountea White Tea». Компанія отримала право розміщувати логотип медалі на етикетці продукту, відміченого нагородою. 

Також «Компанія Май Україна» включена в топ-20 «Лідер галузі 2011» за напрямом «Неспеціалізована оптова торгівля продуктами харчування». Таким чином, Компанія визнана підприємством, яке сприяє зростанню економіки України і є основою для добробуту і створенню соціальної захищеності всіх громадян країни. 

2012 рік

Впровадження на підприємстві Системи Менеджменту Безпеки Харчової Продукції.

Протягом року успішно пройдені зовнішні аудити за стандартами постачальників для таких споживачів, як McDonald, а також для METRO Cash&Carry, які підтверджують, що система та процеси відповідають очікуванням клієнтів. 

На дегустаційному конкурсі «Чайний Тріумф», в рамках виставки «ПРОДЕКСПО Україна», Компанія отримала 3 золотих медалі і 5 срібних нагород. 

На XV Міжнародному дегустаційному конкурсі в рамках Міжнародної виставки World Food Ukraine 2012 найвищі нагороди Гран Прі отримали ТМ «Curtis» «Mango Green Tea» і «Bountea White Tea». Золоті Медалі отримали позиції ТМ «Curtis» («Truffle Black Tea», «Chocolate Black Tea», «Original Ceylon Tea») та позиції ТМ «Майский» («Golden Pekoe» і «Бухта Коломбо»).

2013 рік

Протягом 2013 року пройдено аудити за стандартом постачальників McDonalds, наглядовий аудит за стандартом ISO 9001:2008.

2014 рік

Протягом року пройдено повторні аудити за стандартом постачальників McDonalds за стандартом SQMS, наглядовий аудит за стандартом ISO 9001:2008, а також on-line самооцінка за стандартом постачальників McDonalds Social accountability. 

Було проведено ре-сертифікаційний наглядовий аудит за стандартами IFS Food, Issue 6 з присвоєнням найвищої оцінки категорії «А».

2015 рік

Запуск нової торгової марки «Richard» - класичний англійський чай. 

Проходження аудиту за стандартом постачальників McDonalds за стандартом SQMS з присвоєнням найвищої оцінки «А». 

Сьогодні

Використовуючи сучасні технології виробництва та управління, розвиваючи інформаційну інфраструктуру і впроваджуючи світові стандарти якості, «Компанія Май Україна» прагне зайняти лідерські позиції на ринку і реалізувати свою Місію.